Followers

Sunday, March 20, 2011

tentang kau dan aku

bila ada bersama
aku lambat sangat nak buat semua yang kau minta
aku berborak dengan kawan lama lama
aku mandi lama lama bila kau ajak keluar
aku sengaja buat xtahu bila kau panggil
aku buat x endah bila kau nak kan sesuatu

bila ada bersama
aku selalu buat kau marah
aku buat kau x senang duduk
aku tambahkan kerja kau
aku jatuhkan air mata kau
aku permainkan kau sampai merajuk

bila ada bersama
kita selalu salah paham
kita x pernah ambil mase yang panjang untuk berbual
kita sering buat kerja sendiri
kita saling sakitkan hati masing masing
kita diam menyimpan rahsia

bila bersendiri
aku rasa resah
aku terlalu gelisah
aku bagai nak gila
aku x senang duduk
aku ke sana dan ke sini mencari hala tuju

bila bersendiri
aku rasa rindu
aku menangis sendiri
aku berjalan x tentu hala
aku termenung panjang
aku mahu bercakap semula dengan kau

bila bersendiri
aku tersedar dari lamunan
aku terasa kehilangan kau
aku terlalu sayangkan kau
aku hendak bertemu dengan kau
aku x boleh hidup tanpa kau

ayna, mane awak ni >.<



No comments:

Post a Comment