Followers

Thursday, December 23, 2010

hi again

yawww. it been a while since stop posting a new entry right? yaaa, a very long time. mmmm. ak banyak bende na tulis. gamba pon da amik banyak, tapi maybe betol cakap kawan aku, aku ni x suke abeskan kerja yang aku buat. haha. betol la 2, tapi ini blog. blog laen. aku suke ber blogging yawww. haha =) so kat sini, aku na start balik post entry2 baru. so guys n girls, happy reading.

22/12/2010
ari ni, aku ade family trip g melaka. awal2 xnak pegi pon, yelaaa, melake, tempat lepak mase start sem kat uitm. haha. kitorang gerak pagi, kol 9 camtu, memula g klang dlu, na g breakfast. bukan maen lambat lagi breakfast kol 9. haha. ouh lpe plak na cakap. gerak ngan family satu kete je, waja. myvi n satria tinggal kat rumah. bye2 satria. abes je breakfast ak trus masuk kereta then tido. sedar2 je da sampai alor gajah. time 2 lunch, 12 mayb, x tengok jam la. tapi ak x bgn pon, maybe sebab kenyang lagi, so aku tido balik. bangun2 je terus sampai hotel. haha, giler, kejap dekat klang, then sampai melaka. haha. ouh yeah, name hotel yang aku duduk 2 everly resort hotel, kinda nice place 2. tepi pantai, pantai klebang. lepas check in, aku la jadi tour guide, sebab da slalu g melaka ni, haishh. pusing2 melake, then malam g dinner kat pantai puteri. lepas balik hotel je. aku trs minx kat ayah nak pinjam kete, na g mcd dataran pahlawan. na on9 je pon, waaaa, kalo 1 hari x on9, bole mati doe. haha. aku order simple je, coke ngan apple pie, faveret tu. mase lepak lepak 2, terase cam sunyi je, yelaaa. lepak sorang2. lepas 2 baru aku teringat, yang aku na kol ayna. so ttp laptop, gerak g kete jap, kol la die, ak ingat lagi, sejam 1 minit. mule2 oke je. then, 5 minit yang last 2 cam aku tertanya soalan yang aku rase x patot aku tnye, and jawapan yang aku dapat, sangat sangat.... ntah la. ilang mood jap, isap la rokok marlboro soft pack sebatang. tenang siket. mase 2 da kol 2 lebey. abang mcd ni sibuk2 kemas meja kat luar n sampai je meja aku, die cakap elok2 minx pindah duduk meja dalam, aku pon ok je la. kemas2, terus tuka port dalam. n guess wat, masuk dalam je, aku terjumpa awek hot ni, membe skola lame aku dulu, huda. aku senyum kat die, die cam terkejut n senyum balik kat aku, tapi sampai situ je la, bukan borak pon, haha. bukan die sombong, cme aku x rapat ngan die dlu. kenal2 camtu je pon .lagipon, die kan hot, aku mane hot, x setaraf ngan die. haha. ok lah, 2 je kot aku na cite kali ni. mmm, kinda bored cite kali ni. tapi na wat camne, ini je yang jadi kat aku ari ni. haha. later guys =)

dataran pahlawan melaka

super savers makin lama makin mahal -.-"

everly resort hotel yang aku duduk sekarang ni

aku naek kereta ni la, tapi yang ni contoh je, mane la tau korang tak tau kereta waja 2 macam mane kan? haha

moral untuk kali ini
1) abeskan kol sebelum 5 minit yang terakhir super saver korang 2. mane la tau, sumting bad might happen kan?
2)kalo ade kawan tu, jangan lah kite jadi sombong, tengok cam aku, aku sombong ngan huda mase skola dulu, sekarang die x layan pon aku. haha

2 comments:

  1. saya tau lahh saya call awk mlm tuh guna supersaves . ecehcehh ! 40 minit kita gayut . ok lahh kan ?

    ReplyDelete
  2. haha.nyebok je, bukan awak la bubu.

    ReplyDelete